חדשות

עדכונים משוק הנדל"ן

Puppy-Love-How-to-Puppy-Proof-Your-Home

 

החלטתם לצרף למשפחה גור כלבים חדש ?

מזל טוב ! חשוב שתכינו את הבית לחבר החדש .

גורי כלבים הם יצורים פרועים, סקרנים קטנים שאוהבים לחקור את סביבתם. לפני שאתם מביאים את החבר החדש שלך בבית, לוודא שאין סכנות פוטנציאליות. בצעו את הבדיקות הבאות להבטחת התאמה מלאה לחיי גור הכלבים בבית שלכם.

  1. אל תשאיר תרופות זרוקות: חשבו פעמיים לפני שאתם מניחים תרופות על הדלפק בחדר האמבטיה או בתיק שלכם , במקרה של בליעה, הם יכולים להיות רעילים לגורים. שמור את כל התרופות (גלולות אפילו מעל לדלפק) בארון התרופות שלך.
  1. שמרו על מכסי פחי אשפה ודאגו שיהיו סגורים : מאז יהיו גורים לאכול כמעט כל דבר, הקפידו להיפטר מכל פיתויים לפח. לשמור על מכסה מאובטח על כל פחי האשפה או לשים אותם מאחורי ארון או דלת.
  1. שמרו על מכסי אסלה למטה: אסלות מלאות גם עם חיידקים מזיקים או כימיקלים. כך או כך, לוודא שהגור נשאר הרחק מהם.
  1. נעלו את חומרי ניקוי: שמרו את כל חומרי הניקוי או בארונות גבוהים או מחוץ לתחום כמו לילדים קטנים . בעת השימוש בתרסיסים, לוודא שגור שלך הוא מחוץ לחדר ורחוק מהאדים המזיקים.
  1. כבלי חשמל מאובטחים: בדקו כל חוטי חשמל משתלשלים ממכשירים כמו מנורות או מחשבים. אם יש לך אוסף גדול (כלומר סביב הטלוויזיה שלך), לאבטח את אלה עם גומיות או לצרף חוטים לקיר עם נייר דבק. אתם לא רוצים לראות את הגור שלכם לועס החוטים העשויים להוביל אותו לקבל זרמים או זעזועים .
  1. לחסום את דלתות , חלונות, ומדרגות: שמרו על הדלתות והחלונות סגורים כדי למנוע את יציאת הגור שלכם מתחומי הבית
  1. לארוז מזון אנושי: ישנם מזונות שיכולים להיות טעימים ובריאים עבורנו ומסוכנים עבור כלבינו . מזונות כמו שוקולד או ענבים , בצל יש לאחסן מחוץ לתחומים הנגישות של הכלבלב .
  2. צמחיה ביתית – יש המון צמחים יפים ורעילים , בדקו האם הצמחייה שלכם יכולה יכולה להיות מסוכנת עבורם

לאחר בדיקות אלו, תוכלו לקבל בברכה את החבר הפרוותי החדש שלכם לבית בטוח יותר.

 

 

Get Widget