חדשות

עדכונים משוק הנדל"ן

סיור נכס

למכור דירה זה להבטיח תמורה ולא רק לחסוך עמלה

קיבלתם החלטה למכור את הבית והסביבה שלכם אומרת לכם לנסות למכור לבד כדי לחסוך את עמלת התיווך , נהדר !

תמיד טוב לחסוך אבל אתם בטוחים שיש לכם את הידע , המסוגלות והאופי לעסוק במכירת הנכס שלכם ? אתם בטוחים ביכולת שלכם להשיג את התמורה ? אתם יודעים איך להימנע מהפסד כספי ?

אם התשובה שלכם חיובית אז אשמח להעלות שאלות מפתח שיעזרו לכם לבחון בצורה אובייקטיבית את הנושא .

מי הבוס ?

כמו בכל דבר בחיים , כמו כל עסק וכמו כל תהליך חייבים לקבוע מי מוביל ומי מקבל החלטות. לעיתים זה יכול להיות אדם , בר סמכות ולעיתים מנגנון הצבעה לקבלת החלטות . חשוב לקבוע מי מוביל את המהלך ? מי מנהל המכירות של הבית שלכם? אתם חייבים לשדר החלטיות , ריבוי דעות וריבוי מנהלים מבריח קונים.

מה תסריט השיחה מול לקוחות?

מה מותר ומה אסור לומר? מה לומר ומה לא לומר? ומה המידע שאתם חייבים לומר ע"פ החוק . בכל הקשור למצב הבית אתם מחויבים בגילוי מלא, לא לשכוח זאת בדיאלוג מול קונים פוטנציאלים ולא לשכוח לתעד הכול . הקלטות והתכתבויות. הדיאלוג הנכון מול לקוחות יכול לחסוך לכם המון כאב ראש . חשוב לשאול את המתעניין האם הוא בשלב הבשלות לרכישה?  יש אישור עקרוני מהבנק ? האם המתעניין מכר את הדירה שלו ? מה ההון העצמי שלו, מאיפה הכסף?  לעולם לא להסגיר מי נוכח בבית ומתי ? לעולם לא להצביע על מיקום הכספת וקיומה של מערכת אבטחה.

איך תשמרו על עצמכם ?

ידוע שבעלי כוונה פלילית לא יבואו לדירה שמשווקת על ידי מתווך. עכשיו שאתם מוכרים לבד עליכם לסנן ולקבל החלטה את מי להכניס לבית ואת מי לא ? תנהלו מחברת מבקרים ובה אתם חייבים לתעד את רשימת המבקרים . לא לשכוח לבקש מכל מי שנכנס לבית תעודת זהות ולרשום תאריך ושעת הביקור ולצלם עם הטלפון את התעודה .

טיפ חשוב : לפרסם בקבוצות בעבודה ובין חברים , בפייסבוק ובקרב המשפחה ( אנשים נוטים להסתיר את תהליך המכירה בצדק או שלא )  חבל , הקונה יכול לצוץ מיד בסביבה הקרובה ולחסוך זמן וכסף לכולם . אתם יכולים להשיג , על די חשיפת הרצון שלכם, את הקונה המתאים בדרך הכי פשוטה. ואם זה לא הגיע תוך שבועיים שלושה אז אולי תקבלו המלצה טובה על איש נדל"ן שינהל את תהליך המכירה עבורכם יאפשר לכם לחזור לשגרה.

למכור דירה זה להבטיח תמורה ולא רק לחסוך עמלה , העיקר שתעשו נדל"ן בטוח ואת זה עושים רק במחשבה תחילה

בהצלחה !

אלי טובלי

 

תגיות :

הומנטור, נדל"ן במחשבה תחילה, דירות למכירה באשדוד, דירות באשדוד

דירות להשכרה באשדוד, בתים למכירה בגן יבנה, בתים בגן יבנה

בתים להשכרה בגן יבנה, שיווק נדל"ן, תיווך נדל"ן, משרד תיווך באשדוד

משרד תיווך בגן יבנה

HOMENTOR, Apartments in Ashdod Israel, real estate in Ashdod, real estate broker, real-estate Gan Yavne

 

Get Widget