חדשות

עדכונים משוק הנדל"ן

חשבתם לעומק על יתרונות העבודה מהבית ?

עבודה מהבית מייצגת סל של יתרונות העולים על החסרונות . יתרונות משמעותיים כמו קרבה למשפחה , תפוקה גבוהה יותר וחיסכון ניכר בעלויות העסק שלכם . אם אתם בעלי מקצועות חופשיים , עצמאים שבכל מקרה חושבים לעבור דירה , אולי כדאי שתרחיבו את מאפייני החיפוש ועל הדרך תחפשו גם איך לעבור "דירה" בהקשר העבודה ?

בעלי המקצועות החופשיים , לדוגמא כמו אדריכלים , רופאים ,קוסמטיקאיות ובעלי מכון יופי ושיזוף בדרך כלל פועלים בשוק תחרותי מאוד , תחרות המחייבת אותם לעבור לגישת ניהול המקדשת יעילות וניהול הוצאות מתאים . אחד מהפתרונות המוצע כדי להגיע ליעילות וניהול הוצאות טוב יותר הוא עבודה מהבית . כמו כן עבודה מהבית מבטלת את הצורך בנסיעות אל מקום העבודה והופכת את זמן הנסיעה לזמן פריון לטובת העבודה ומאפשרת טיפול קרוב בצרכי הבית וקרבה למשפחה ,בעיקר לילדים . כיום הטכנולוגיה בעולם המודרני, כל מחשב וטלפון חכם נייד מאפשר גישה ישירה אל תכני המשרד ואז נוצרת העדפת נוחות לעבודה מהבית גם אם יש לכם משרד מסודר.

אלו שבחרו לקבוע את מקום עבודתם בבית חוסכים גם את עלויות השכרה ויכולים להצהיר על חלק מההוצאות השוטפות בבית כהוצאות מוכרות לצרכי מס . ההכרה בהוצאה עבור העסק לצרכי מס אינו משתנה כשמדובר בעבודה מהבית, יש לבדוק האם הוצאות אלו עומדות במבחן ההוצאות המוכרות . יחד עם זאת, יש לדאוג כי ניתן יהיה להפריד ולהסביר באופן ברור מה הן ההוצאות לצרכי עבודה ומהן ההוצאות הפרטיות .

לדוגמא : דירה בבניין משותף , שחדר אחד הוקדש למשרד או לחדר טיפולים לקוסמטיקאית מאפשר הצהרה של עד 25% מהוצאה על מיסי עירייה ,ארנונה , כהוצאה מוכרת וכך לגבי הוצאה חשמל ומים למעט במקרים בהם הותקן מונה ייעודי לעסק המאפשר את תיעוד הצריכה הנפרדת .

למקרה בו נדרש חלק גדול יותר מחדר, חשוב שהבית , הנכס והאזור המוגדר לעבודה יהיה מופרד באופן ברור מאזור המגורים עם כניסה נפרדת, לדוגמא מרתף או עליית גג . במקרה כזה ניתן להגיש הוצאות כמוכרות ע"פ החלוקה בפועל של הנכס , לדוגמא : בית של 180 מ"ר אשר 60 מ"ר מתוכו מרתף מיועד ומוגדר לעסק. כמו כן ניתן יהיה להכיר גם בהוצאות המימון על נכס שנרכש למטרה משולבת באותו יחס בין מגורים לעבודה .

אנו ממליצים לכם להתייעץ עם רואה החשבון ויועץ המס שלכם ולבחון לעומק נושא זה .

אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם יועצי הנדל"ן של סנצ'ורי 21 עלית אשר יוכלו להציג לכם נכסים כפתרון מושלם למגורים ולעבודה .

בסנצ'ורי 21 עלית אשדוד תמצאו נכסים נהדרים המאפשרים את ההפרדה בין עסק למגורים .

תנו לנו לחסוך לכם זמן ולתת לכם שירות

Get Widget