חדשות

עדכונים משוק הנדל"ן

ערך מוסף ממתווך מקרקעין זו לא הוצאה אלא השקעה משתלמת  

עולם הנדל"ן הוא עולם רציני ומורכב, מלא חוקים , מחייב הבנה בפן המשפטי וגם בפן הפיננסי , אדם שקונה או מוכר נכס חייב גם להבין את דבר החוק מבחינת מיסוי וגם מבחינת חוק החוזים . בעולם המערבי בעיקר באירופה ובארה"ב למעלה מ- 95% מעסקאות הנדל"ן מבוצעות ומלוות ע"י מתווכים מקצועיים ומורשים , שם כמעט אף אחד לא חושב ללכת על עסקת מקרקעין ללא ליווי של מתווך מורשה . גם שם מדובר בשירות שעלותו לא קטנה ונגזרת מסך העסקה ואפילו יותר. בישראל נכון להיום היקף השימוש בשירותי תיווך עולה בהתאמה משום שיש תהליך שיפור והתמקצעות של העוסקים בתחום , הודות לכניסה מסיבית של רשתות תיווך בינ"ל כמו סנצ'ורי 21 העוסקות בחינוך והדרכה כל הזמן . ככל שהתחום יתמקצע בישראל יותר ויותר קונים ומוכרים יבינו את הערך המוסף ולא יסכימו לוותר עליו כל כך מהר . מאמר זה מוגש כשירות על מנת לעזור לקונים ולמוכרים של נדל"ן להבין על איזה "ערך מוסף" לצפות מאיש הנדל"ן שלכם . כדאי לכם לראיין כמה מתווכי נדל"ן ולבחור את הטוב ביותר . קריאה מהנה ומועילה !

שירות והתמחות

מתווך ויועץ נדל"ן בסנצ'ורי 21 הוא איש מקצוע מורשה נושא רישיון מטעם משרד המשפטים ,אדם שכל עיסוקו הוא תחום נדל"ן , הוא מכיר את השטח טוב מאוד , הוא יכול להצביע את יתרונות וחסרונות ולכוון את הלקוח בבטחה לעסקה טובה ובטוחה . כידוע זמן שווה כסף , מתווך מקצועי ויעיל יכול לחסוך לנו זמן רב בחיפוש דירה או קונה פוטנציאלי וכמו כן מתווך מקצועי ומיומן מנוסה בתהליך מו"מ ויכול לסייע לנו לקנות במחיר טוב יותר או למכור במחיר גבוה יותר .מתווך ויועץ נדל"ן בסנצ'ורי 21 עלית עובר הכשרה מקצועית , בבית הספר לנדל"ן של סנצ'ורי 21 לפני העבודה בשטח ולאורך כל הקריירה עובר השתלמויות ונוכח בהרצאות של המנטורים הטובים ביותר בארץ ובעולם .

תמחור ושיווק הדירה 

תהליך שיווק דירה נכון מתחיל מניתוח מחיר סביבתי ותמחור רציונלי של הדירה , ידוע סטטיסטית שאחוז קטן מאוד מסך הנחשפים לדירה המוצעת למכירה יכולים להיות הלקוחות הרציניים שיכולים לסגור את העסקה , לדוגמה צריך לחשוף ולפרסם את הדירה בצורה מקצועית ונרחבת בכדי שניתן יהיה מתוך אלפי החשיפות להגיע למאות קונים בכדי שימצאו כמה בודדים שיגישו הצעה ומתוכם האחד שיסגור את העסקה. חבל שהאחר הזה יגיע וגם ילך בגלל שהדירה לא הוצגה לא נכון , תמחור לא נכון ניהול מו"מ קלוקל . מתווך מיומן יודע להוציא את הדירה לשוק בדרכי שיווק יעילים ובתמחור נכון של הדירה. מדובר בניהול שיווק ומכירות מקצועי טהור , ברמה גבוהה ממש כמו בעיסוק של כל בעל מקצוע . מידע נוסף על תמחור דירה למכירה מובא כאן באתר במאמר קודם ( לחצו כאן בכדי לעבור אליו )

סינון קונים לא רלוונטיים

בהמשך ישיר לפסקה לעיל , מתווך ויועץ נדל"ן בסנצ'ורי 21 עלית מקבל פניות מקונים ויודע לסנן ולבחור את הקונים הפוטנציאליים המתאימים מבחינת יכולתם הכלכלית והן מבחינת כוונתם הרצינית לרכוש את הדירה. קונים מחוץ למסגרת התקציב והיכולות הכלכליות אפילו לא מוזמנים להגיש הצעה , אין שום סיבה שמוכר ירד במחיר בגלל שלקונה אין תקציב מתאים לדירה המוצעת , אין סיבה להתנהל מול קונים לא רלוונטיים , תיירי נדל"ן והשכן ממול שמתחזה לקונה בכדי לקבל מידע על הדירה למכירה .

מקצועי ולא רגשי 

נוכחנו כבר בלא מעט מקרים בהם עסקאות התפוצצו בשל סיבות אישיות ורגשיות , לדוגמה : הקונה בלהט השיחה עם המוכר העליב אותו ופגע ברגשותיו …חבל לבזבז זמן , לפתוח את הבית להשלים תהליך מכירה ואז מסיבות של רגש ואגו לפוצץ את התהליך .דירה שמיוצגת על יד משרד תיווך מקצועי כמו סנצ'ורי 21 , היא דירה שמוצגת במקצועיות ומתומחרת באחריות ידוע שרוב בעלי הדירות מחוברים רגשית וקשה להם לנהל את מכירה משיקולים ענייניים  .מתווך מקצועי בסנצ'ורי 21 הוא צד שלישי לעסקה ומנוטרל מרגשות ואגו , עובד עם מטרות ויעדים .

ניהול מו"מ וגישור

תהליך מו"מ נובע מהיווצרות פער רצונות, קונה רוצה את המחיר הנמוך ביותר ומוכר מעוניין בתמורה הגבוהה ביותר , פער זה מחייב ניהול מו"מ מקצועי והתאמת רצונות בין הצדדים . מתווך מקצועי יודע מה הפער המונח על השולחן והוא נוקט יוזמה על מנת לצמצם ולהביא לסגירת עסקה .ניתן לומר בוודאות שהמוכר דירה לא ייצור קשר עם הקונה הדירה הפוטנציאלי שאם עשה כן הקונה מיד יסיק מכך שלמוכר אין הצעות טובות יותר והוא יתבצר בעמדתו או יקבע שגם הצעתו הייתה גבוהה מידי .רק מתווך מקצועי יוכל לגשר על הפערים ללא חשיפת אינטרסים , רק מתווך מקצועי יפעל לצמצם פערים ולהביא ל- WIN WIN ולתוצאה מנצחת . ולמקרה שיש חילוקי דעות בין קונה למוכר והקשר ביניהם נותק המוכר יוכל לפנות שוב לקונה רק מעמדת חולשה. המתווך יכול תמיד להחזיר את הצדדים לשולחן המשא ומתן מעמדה ניטרלית.

באותה נשימה , יש לא מעט אנשים שנמנעים משירותי תיווך בשל העלות אך מספיק טעות קטנה במו"מ מביאה אותם לשלם פי כמה , לחצו כאן בכדי לקרוא בהרחבה על דוגמה אמיתית במאמר קודם .

מידע

כל מתווך שמכבד את עצמו מתשאל בצורה מקצועית קונים ואז פועל למצוא להם את פתרון המגורים המדויק ככל שניתן , הוא לא מביא לקוח ואומר לו "תראה הנה סלון וזה מטבח " כל אחד רואה שזה סלון וזה מטבח . הוא מביא לקוח והוא מצביע על פרמטרים חשובים אשר היו מבוקשים לקונה , לדוגמה : מרפסת אירוח גדולה עם נוף לים ביחד עם סלון שיכול להכיל ספה של 4 מטר ! , כלומר מתווך מקצועי שמייצג דירה לא מביא 100 לקוחות לדירה עם רצונות כללים אלא 3-4 לקוחות מדויקים !

פידבק

הקונים שהם לרוב בעל ואישה רוצים לשאול שאלות או להביע את דעתם ורגשותיהם ולא נוח להם לעשות זאת מול בעלי הדירה. כלומר הם לא יביעו עמדה ולא יתנו פידבק מחשש שזה ישפיע המו"מ .  מתווך בא עם הקונה  , יוצא עם הקונה ומתלבט עם הקונה ויכול להשפיע על החלטת הקונה .

ביטחון אישי ואיכות חיים 

כשמוכר דירה מפרסם את דירתו באתרי פרסום או בלוחות אינטרנט רלוונטיים הוא לא בדיוק יודע מי אמור להגיע אליו. "הקונה הפוטנציאלי" מעברו השני של קו הטלפון עלול להיות לא ממש קונה אלא "אורח לא רצוי". דרך משרד תיווך כל קונה פוטנציאלי עובר סינון ומשאיר את פרטיו. כמו כן איכות החיים של מוכר הדירה לא נפגעת , השגרה לא מופרעת , כל אחד עושה את תפקידו

רוצים מידע נוסף שיעזור לכם להחליט ? נשמח מאוד ספק לכם מידע על הערך המוסף שלנו וגם אין ספור המלצות חמות על השירות שלנו .

תנו לנו לחסוך לכם זמן ולתת לכם שירות מקצועי , בסנצ'ורי 21 עלית מוכרים בתים !

BI_NSH_NPAWYS_056

 

Get Widget