חדשות

עדכונים משוק הנדל"ן

עוברים דירה ?

מתכננים לעבור דירה? בשעה טובה!!!

כבר מצאתם את הנכס הבא שלכם – באזור מתאים שעונה על כל הדרישות; עם מסגרות חינוך משובחות ואפילו יש באזור מרכז קניות

כבר תכננתם מה תשנו, תקנו בבית , מי יהיו המובילים …

אך מה עם הילדים?

מתי מספרים להם על השינוי?

מה הם יעשו ביום הפינוי?

כיצד להקל עליהם את המעבר?

האם יש משהו שאפשר להתחיל לעשות כבר מחר?

מעבר דירה כרוך לרוב בשינוי סביבה ועל כן יש לראות אותו כתהליך ולא כאירוע נקודתי. זה תהליך שעלינו, ההורים לנהל בחכמה ולא "לזרום אתו" הוא דורש הכנה של כל המשפחה ואני לא ממליצה להסתפק ב" להפיל פצצה". משלב ההודעה על המעבר ועד ללילה הראשון בבית החדש זה תהליך מתמשך המלווה בחשש.

שלב ההודעה – כאן יש לקחת בחשבון את גיל הילד והמעברים של המסגרות שעליו לעבור. חשוב לקחת בחשבון את אופיו של כל ילד והדרך בה הוא נוהג להתמודד עם שינויים. יש דברים שאנחנו מחליטים ואחרים שנציג לדיון בפני המשפחה ואפילו נבקש מהילדים לחוות דעה .

ההערכות – מה באמת חשוב לנו ולילדים בסביבה? מה נרצה לשמר ומה לשנות ? אילו חששות יש לילד ואילו יתרונות יש במקום החדש ? בכל מקרה, אל תגידו לילד  "אל חשש" כי הלא נודע מעורר אימה ולכן חשוב לעשות תאום צפיות וחשובה הכרות הדרגתית ומתונה עם הסביבה החדשה.

תהליך הפרידה מהדירה הישנה- כבר אמרו לפני שכל סוף הוא התחלה… בהחלט חשוב לסגור פרק כדי שנוכל להתחיל לצעוד קדימה בבטחה. אז איך עושים טקס פרידה מהדירה הישנה? ומה חשוב לקחת לחדר החדש כדי שארגיש בבית ממש?

וביום המעבר – מה הילד צריך לעשות כדי שגם הוא יצא נשכר?

על כל אלה ועוד אשמח להסביר, לפרט ולענות על שאלות, כי גם מעבר דירה נעשה ב" חשיבה הורית " תחילה.

נעים להכיר שמי, קלאודיה כץ – הקמתי את "חשיבה הורית" לאחר שנים בתחום ההוראה, תואר ראשון ושני בהוראת המדעים ולימודים במכון אדלר בביה"ס למקצועות ההורות. שנים של עבודה בתעשייה והכרות מעמיקה עם הורים ילדים ומה שביניהם . ביסוד התפיסה עומדים שמונה יסודות שאותם יש לאמץ לתחום ההורות ולאורם לצעוד קדימה לכל אתגר.

אני מנצלת במה זו בכדי להזמין אתכם , תושבי אשדוד והסביבה , להכיר אותי .

בתאריך ב- 20 למרץ , יום שלישי שעה 18:30 , אני מתארחת אצל אלי טובלי , בסלון של הומנטור כמרצה אורחת בהרצאה הנקראת " לעבור דירה במחשבה תחילה "

אחת לחודש הרצאה הנ"ל מתקיימת , ערך מוסף בתחום הנדל"ן , בה מדברים על תהליך מעבר הדירה קניה או מכירה , מה נכון לעשות ואני מוסיפה את הנדבך של הנכסים החשובים ביותר בבית , הילדים .

המעוניינים להשתתף מוזמנים להבטיח מקומם ולהירשם בקישור הבא:

http://lp6.me/gLlum

נתראה בקרוב , בסלון של הומנטור

קלאודיה כץ

חשיבה הורית

 




ARVE




ARVE

Get Widget