חדשות

עדכונים משוק הנדל"ן

זמן בנדל"ן

מתי תוכלו לקבל על הנכס שלכם את המחיר הגבוה ביותר ?   

בס"ד

אתם מכירים את שיטת התמחור של הירקן השכונתי ?

כל הירקות היפים והטריים בפנים החנות בתג מחיר גבוה וכל העודפים בחוץ במחירי שחיטה. רק בואו וקנו ופנו לו מקום לעוד סחורה, כבר לא טרייה שלא נמכרה במחיר הגבוה ותיכף מגיעה אל פינת המבצעים.

אתם הולכים לאירוע משפחתי, תשאלו את עצמכם, אתם רוצים לגרוף מחמאות על המראה שלכם או לא ? אתם תשקיעו בלבוש אופנתי עדכני? סביר להניח שבאירוע חשוב אתם תשקיעו ותתלבשו בהתאם. זאת אומרת שאתם תשקיעו במיטב האופנה העדכנית .

זה דרך העולם.  מה שנשאר על המדף זמן רב, מאבד מערכו ומועבר אל פינת מבצעי החיסול .

למי יש זמן ?

אותו דבר לגבי נכסי נדל"ן שנמצאים על המדף הרבה זמן. ככל שתהליך המכירה שלכם מתארך, הערך הנתפס של הנכס יורד . הערך שלו בעיני הקונים יורד.

לכן מאוד חשוב לתמחר נכון את הנכס ולהפעיל מהלכי שיווק ומכירה אגרסיביים כדי לכדי את המכירה כמה שיותר מהר .

רוב המוכרים יוצאים בהצהרות שגויות, הם אומרים "יש לי זמן" , "אני לא גר ברחוב "

אבל מדובר בטעות מוחלטת.

בסוף היום המוכר הוא גם קונה, בתחום הנדל"ן כמו שהקונה מחפש ודאות בקניה כך גם המוכר. רק ודאות של מכירה תוביל את המוכר לקניה הבאה שלו. עסקאות טובות והזדמנויות אמיתיות לא נשארות הרבה זמן על המדף. המוכר צריך למכור מהר ולקנות מהר .

יש חשש שאם המוכר יפעיל לחץ ויקדם דיאלוג שמוביל מהר לעסקה הוא יראה "לחוץ" ובכך יבריח את הקונים. אין כך הדבר , קונים רציניים לא באים לטיול , לא בנויים לשיחות נפש ארוכות. הם רוצים תכלס והם יעריכו מוכר שמציג מוטיבציית מכירה טובה.

 

motivation

יתרה מכך, כאן היתרון האדיר של גיוס איש תיווך נדל"ן שיהיה בצד שלכם, ברוב המכריע של המקרים איש תיווך נדל"ן יכול להגיע לחשיפה גדולה פי כמה ממוכר פרטי. איש תיווך נדל"ן יכול להפעיל לחץ והאינטרס שלו לסגור את העסקה לא חושף לחץ מצד המוכר. ואיש תיווך נדל"ן ידע להוביל בדיאלוג נכון לכיוון מו"מ מועיל לקיום העסקה ולא יבזבז זמן על שיחות סרק ועל מתעניינים לא רציניים.

אז מה השורה התחתונה ?

כדי להצליח למכור את הנכס שלכם במחיר הכי גבוה יש לכם חלון הזדמנויות קצר של חודש, לכל היותר חודשיים. בזמן הזה אתם צריכים להגיע לחשיפה מקסימלית , לנהל את המכירה הכי אגרסיבית, לערוך את המצגות הכי מושקעות על מנת לשכנע את הקונים שלכם להגיש הצעה טובה .

ואם אתם לא בטוחים ב- 100% שאתם מסוגלים לבצע זאת, תשכרו בעל מקצוע שידע לעשות זאת. זה לא הזמן לחסוך אלא הזמן לממש ולהרוויח .

אנחנו בהומנטור נשמח לעמוד לשירותכם , כי נדל"ן עושים בטוח ונכון ורק במחשבה תחילה .

Get Widget