חדשות

עדכונים משוק הנדל"ן

תמונות לקוחות של הומנטור

בהוֹמֶנְטוֹר, נדל"ן זה לא דירות ובניינים, אלא אנשים טובים במעגל החיים.

זו לא סיסמא אלא האמת לאמיתה , אנחנו מלווים משפחות בכל תחנות החיים . חסרי דיור , זוגות צעירים שמתחתנים , כאלו לצערנו שמתגרשים , משפרי דיור שמרחבים את משפחתם , מקטיני דיור , נכסי הורשה וכן הלאה .

בעולם שלנו, חייב להתקיים מעגל פרנסה , כלומר אתה מתפרנס ומפרנס. אתה מספק שירותים לאחרים ומזמין שירותים לעצמך . החינוך בארץ חייב להשתנות , מעגל של ברכה שחייב להתקיים כאן בהיקף נרחב יותר זאת תהיה הברכה שלנו .

כדי לקיים מעגל כזה של נתינה , חובה שהמפתח העיקרי לקיום מעגל מבורך שכזה הוא הערך המוסף אותו חייב כל בעל מקצוע לספק בצורה מלאה . להשאיר את האנשים שהוא פוגש במקום טוב יותר מהמקום בו נפגשו לראשונה.

כל בעלי המקצוע נבחנים לאורך זמן, הלקוחות אוספים מידע בצורה וירטואלית אבל בבואם לחפש את הערך המוסף הם יבקשו לראות את החותם הפיזי, הניסיון המעשי, המקצועי , המבחן האתי, הביטחון בבחירה שלך כאיש המקצוע שיכול לספק את הדרוש , את התוצאה המנצחת.

מי שביקר במשרד שלנו , מכיר את קיר התמונות שלנו , זה לא קיר של תמונות משפחתנו וזה גם לא קיר תמונות עם צילומים שלנו המעידים כמה אנחנו טובים , אין כאן גביעים ותעודות של תחרויות . מבחינתנו , הפרס הגדול שלנו אלו הלקוחות שבחרו אותנו לייצג אותם בתחנות הנדל"ן בחייהם , לאחר השלמת תהליך הליווי , קניה או מכירת דירה או לחילופין תהליך ליווי מלא , לאחר שהוגדר שהסתיים בהצלחה רבה , אנו מבקשים אישור לתלות צילום של הלקוח או משפחתו , ברגע זה אנחנו הופכים את התחנה הזאת לכזו שמתועדת גם אצלנו . לקוח זה יהיה לעד מתועד אצלנו ולעד נוכיר לו תודה על זה שיצר אצלנו הכנסה , פירנס אותנו . זה מקור הכוח שלנו משם הוגדר בטבעיות שם קיר התמונות כקיר הכוח. הכרת הטוב זה משהו יסודי אצלנו .

הבוקר הוספתי עוד תמונה (באישור כמובן .. לא כולם מוכנים לחשיפה ) לקיר הכוח בסלון של הוֹמֶנְטוֹר אז תודה לכם משפחת שגב! תודה אלה, תודה אבי ! תודה שבחרתם בי ובצוות שלי ללוות אתכם במכירה . אין מאושר ממני כאשר אני מוסיף תמונתכם לקיר הכוח שבמשרדי , אין גאה ממני כאשר היעד שהוגדר הושג במלואו .

הכרת הטוב ותודה מלאה !!

אלי טובלי וצוות הומנטור

קיר הכוח של הומנטור

Get Widget